Bebeğim 14 aylık oldu ve 2 aydır sürekli gecenin 3 ü 4 ü uyanıp 1 2 saat oyun oynayıp yatıyoruz bu geçici bir dönem mi böyle olan var mı acaba olabildiğince oyun oynuyorum ama tek başıma baktığım için bazen gerçekten kaldıramıyorum dinlenmek istiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var