Oozzee Çok bebekte var, benimkinde de var. Koyu renkli değil, pembemsi daha çok. İşin ilginç yanı benim ve abimin de aynı yerde pembe lekemiz var😀 Varsa da var, ne yapalım canım takma kafana☺️