2608Emine ben bebeklerime doğduğundan beri Aptamil veriyroum bir kaç marka denedim hipp kabız yaptı Bebelac Gold ishal yaptı en iyi Aptamil geldi ayrıca kabız vs de yapmadi.biz bağırsak düzenleyici damla kullandık 6 ay boyunca gazlı bebeklerdi maflor plus diye onu mamasina damlatip veriyordum mutlaka yapıyordu tavsiye ederim doktorum önermişti. Ayrıca prematüre ise Aptamil kullanmanız daha iyi bizde önce Aptamil prematüre maması kullanip sonra Aptamil 1 numaraya geçip devam etmiştik besin değeri yüksek diye biliyroum.gunde bir defa da mamasina çay kasiginin ucuyla zeytinyağı döküyordum ben yine doktorum önermişti.