Canan27 ilk banyomuz faciaydı aşırı ağladı sakinleşmedi. 2. Banyomuzda ben kollarımla tuttum , üstüm başım ıslandı ama benimle temas ettiği için az ağladı. Suya alışması zaman alıyor normal. Dün akşam ağlaması daha da azaldı. Mesela yıkarken annem su döküyor sonra ben yanağımı yüzüne yaslayıp konuşuyorum ve sakinleşiyor. Birde bebek uyutucu diye program indirin müzik açın. Ben her banyo boyunca müzik açıyorum ve yanımda kim varsa konuşmamasını söyliyorum. İlk yıkamada herkes çocuğun başındaydımher kafadan bağıra çağıra ses çıktı. Çocukta strese girdi. Şimdi sadece annemle yıkıyorum