Halee_bilgee48 Sezeryan doğum yaptım bebeğim 2 aylık. Belden iğne yaptılar. Şu aralar ağır kaldırdığımda felan belim çok ağrıyor. Bazen de kasıklarıma ağrı ve batma giriyor. Bu durumları yaşayan var mı ?