Mom31 iki yas sendromuna adım adım yaklaşmışsınız🙈Kızım 23 aylık ve huyu suyu,yemesi,içmesi,uykusu her şeyi değişti.Gece çığlık atarak uyanmalar,4-5 kez kalkmalar uyumak istememeler,çok çabuk sıkılması,sürekli annecim gel,annecim gel yapışık ikiz gibiyiz 🙃Geçecek diyorum sabır diyorum😐Ama çok zorlanıyoruz.Can sağlığı versin hepsi geçecek🥰