deletedmom913 Bebeğim 2 ay 26 günlük doğduğundan beri mama ile besleniyor gayet iştahlı bir bebek... 3 saatte bir besleniyor yanlız yaklaşık son 10 gündür mama içerken verdiğim niktarı taksit taksit içmeye başladı... 3/1 ini içiyor sonra birden ağlamaya başlıyor bırakıyorum gazını çıkartıyorum gezdiriyorum sakinleştiriyorum tekrar veriyorum bir miktar içip yeniden suratını büzüyor ve çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor... bu nedir anlamış değilim bütün mamayı tek seferde içtiğide oluyor olmuyor değil ama genelimiz böyle...yaşayan tavsiyesi olan varmı mamayımı değiştirmeliyim? Dr browns kullanıyorum biberon
SekerkupumMetem deletedmom913 bizde kullanıyorduk Dr. Browns aynı şekilde 2 aya gelmeden istemedi ne mama ne satılmış anne sütünü... Dün philips aventin 2 deliklisini aldık henüz denemedik bakalım biberondanmiymis.Ama muhtemelen biberondan.
Selma42 deletedmom913 muhtemelen atak haftası... ataklarını yidiklerim 😂 bugün benim oğlan başladı. Önce akşama kadar beslesen hayır demeyen şimdi memede ağlamaya basladi. Tahmini Doğum tarihi neydi? Benimki 12 aralıktı ama 22 aralikta dogdu
suzinakpesrev Biberonu degistirin emme hizina gire yavas geliyor ve bu da onu sinirlendiriyor olabilir.
deletedmom913 SekerkupumMetem canım aventte var bende onuda denedim tepki aynı ne yapacağımı şaşırdım
Mvicik Yok canım benim oğlumda 2 ay 26 günlük emiyor ama beslenmek İstemiyor gibi haraketler yapıyor 2 haftadır bazen çok güzel emiyor bazen hiç beslenmek İstemiyor sürekli ağlıyor atak haftasında böyle yaparlarmış
Selma42 Doğum tarihini sormamın sebebi fark olmakla birlikte tahmini Doğum tarihinden hesaplanıyormuş