Canımlar, doğum yapalı 3,5 ay oldu ve 40’ım çıktıktan sonra bir kaç gün sürecek şekilde kanamam oldu ama ondan sonra hiç olmadı. Sancı var ama kanama yok. Sürekli idrara çıkıyorum, tedirginim. Kızım daha çok küçük ve korunuyoruz. Hem emziriyorum hemde mama kullanıyorum. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.🤲🏼💛