Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu ama hala gece bazen saat başı emmeye kalkıyor ve ben bunu nasıl bırakacağımı azlatacağımı bulamıyorum o kdr uyksuuzm ki günden verim alamıyorum bebeye çaresi olan ona olmayan benim uyksuzluğuma bir çare önersin nolur gözüm kapalı geziyorum artık 😣😣😣