Kremler süreklilik arz etmiyor maalesef cunku emziriyoruz , yıkıyoruz, tekrar sürüyoruz. O yuzden iyileşmesi zaman alıyor. Ben gümus kapak kullandim yara olmaktan korudu .1 Ay boyu gece gündüz kapaklarla gezdim, nemli tuttu ucunu büyüttü simdi 2bucuk aylik bebegim cok rahat emziriyorum acilarimda gecti