Sinemokcu bexsero aşisini olduğunda oglum ilk defa ateşlenmişti. O zaman sütümün rengi değisti , yeşil oldu. Parlak bir yeşil. Çok şasırmistim. Internetten arastirmiştim. Varmıs boyle bir durum. Bebek hasta olduğunda , annenın sütü iyilestirmek için değisirmis. Meme ile bebeğin ağzı sağliyormus bunu. Nasıl bir mucizedir. O dönem tanıdık bir ebeye de sordum. Emzirmeye devam et demisti. Tabii siz bir doktora da danışin isterseniz.