Dikkat gelistirme kartları aldim benimde bebegim 2.5 aylik, yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum her karta 3 4 dakika baktiriyorum ve konusuyorum.
0-3ay arasi siyah beyaz kartlar var. 3-6 ay arasi daha renkli kartlar içeriyor. Bebegim sevdi kartları inceliyor goz takibi artıyor ve beyin gelişimini destekliyor. Mesela kartin uzerinde Hayvanlar varsa seslerini çıkartıyorum , başka nesneler varsa sesimi değiştirerek isimlerini soyluyorum ses farkındalığı da oluyor. İnceltip kalinlastirdikca sesimi beni de inceliyor 😄 yumuşak cingirak ve birde top aldim. Cok oyuncak dikkat dağınıklığına yol açıyor o yuzden az öz daha çok eğitici parçalar alin bence.