bedirhansmom merhaba canım benimde kızım mama içiyor biz mamayı temizlikçiden alıyoruz misal Karadağ hem daha uygun oluyor oralarda bulabilirsin eczane çok pahalı satıyor bilgin olsun çevremde herkes öyle temizlikcilerden alıyor devlet satma izni vermiş eczacılar ateş püskürüyor