Mpel göz muayenesi ne bir buçuk aylıkken götürmüştüm doktor bir ışık tuttu gözüne ha tamm biseyi yok iyi dedi anlamadım üstün körü etti yolladı genel muayenesinde sordum doktoruna göz kontağı var yolunda dikkat ettim dedi ama bu takibi yapmaması beni çok sıktı