denizdekibulut Gizemnisa Kaç aylık bebeğin?Benim oğlum şuan 2,5 yaşında.Küçükken sünnet oldu.Kısa sürede iyileşti.
3melekannesiii Gizemnisa terbiye etme konusunda cok basarısızım mesela evde asla vurdulu kırdılı can acıtmalı olay olmamasına rahman cok dikkat etmeme ragmen 11 aylık oglum el ısırıyo burnumuzu tutup cekiyo ve bize vuruyo eve gelen cocugun hep önüne yatıp ayaklarıyla itekliyo bu durumdan cok muzdaripim sanırım öfkeli Bi bebek yetişiyor cözemiyorum bu olayı😑
Birtosbikannesi1 Gizemnisa bencede ayaklanmadan emeklemeden yaptırın sunneti 7 aylıkken yaptırdım 1 gün ağladı sadece lokal anestezi geçince. Sonraki günler daha iyiydi .
gulay_candemir Birtosbikannesi1 Bende bu hafta düşünüyorum oğlumu sünnet ettirmeyi lokal anestezi mi genel anestezi mi sizce
Birtosbikannesi1 Gizemnisa Bence öyle küçücük bebegin genel anestezi almasını doğru bulmuyorum ben benim tercihim. Dr.umuzda yapmıyor zaten genel anestezi. Çok güzel geçti sünnet 10 15 dk sürdü hiç ağlamadı sünnet sırasında bizde babasiyla yanındaydık zaten.
Kavala_kurabiyesi Oğlum 4,5 aylik, kac aylik ya da kac yasinda sünnet tavsiye edersiniz, sunnet yaptıranlardan fikir istiyorum, şuracıkta bekliyim 🤭
MotherQueen Kavala_kurabiyesi ilk çocuğumu 40lıyken ettirdim şimdiki 7 aylık bir kaç hafta sonra ettireceğim. Ne kadar küçük okadar iyi. Hem travma kalmıyor hemde nazdan veya korkudan ağlamıyor sadece canı yandığı için çok kısa süreli ağlıyor 🙏
Azat-1120 Kavala_kurabiyesi Hemen yaptırın bence .ben oğlumu 15 günlük iken yaptırdım iyi ki yaptırdım ne ağlaması ne huysuzluğu hiçbir şeyi olmadı.Hemşireyim doktorumuz sağolsun hemen yapalım demişti bende görüyordum olan çocukları büyüdükçe ağrısı da nazıda hareketi de artıyor zor oluyor çünkü ne kadar küçük o kadar iyi oluyor 🤗
Gizemnisa 3melekannesiii ama sanırım o aylarda normal kuzenim çocuğuda 11 aylık tamda söylediğiniz gibi bi çocuk fazla inat etmeyip doğru yolu bulmak lazım önemli olan o şekildeki davranışlarını unuttrup devam etmemesini sağlamak
La_Mer 3melekannesiii Benim oğlum da öyle ne yazık ki,bam bam diye çağırıyoruz artık,zarif bir şair,naif bir müzisyen olma umuduyla doğmasını beklemiştik oysa🤦🙈
Birtosbikannesi1 gulay_candemir lokal bence bisey anlamadi hic ağlamadı cok güzel gecti babasıyla bizde girdik zaten yanındaydık. Küçücük bebek için genel anesteziyi istemedim ben. Zaten bizim dr.umuz yapmıyor genel anestezi.
EymenAhmet Bebek ayaklanmadan sünneti yaptırın bence ben yeni yeni sürünürken yaptım üzerinde sürünemediği için emeklemeye gecti erkenden ve erken yürüdü cok hareketli bebekler o yuzden fazla ayaklanmadan yaptırın bence bende 4 aylık yaptırdım 5 .aya dogru emeklemeye başladı
3melekannesiii Gizemnisa inşallah canım benim yaa ne güzel yazmıssın inşallah basarırım cok inat Bi cocuk koc burcu bide
Alptugunannesi07 Merhaba herkese😃 biz 1 aylıkken sünnet olduk. Şiddetle tavsiye ediyorum. Çocuğun gelişimi açısından da çok faydalı arkadaşlar. Gaz için herhangi bir önerim yok. Her bebeğe farklı damlalar oluyor. Biz biogaia ve metsil kullanıyoruz. Rahst ettik çok şükür. 52 g0nlüğüz. Ne bilim başka ne yazayım 😃
gulay_candemir Bsecill Çok iyi yapmışsın biz çok geç kadim iki yaşına az kaldı çok tedirgin oluyorum çok ağlar mı diye