@Bahar23 Ben de merak ediyorum onu canım ya. Benimki de tek taraftan alıyor diğer tarafa alıştırmaya çalışıyoruz. Ama elimle deniyorum emmediği tarafta süt az geliyor o da zorlanmamak için sürekli diğer tarafı emmek istiyor. Banyo yapıp deniycem, olmazsa makineyle sağacam ki biraz süt çoğalsın oradan da emsin. İnşallah bir an önce alışırlar.