Ssare20 ben de yeni aldım ikisi de altı gundur kullanıyorum tam bir de regl donemıme denk geldı ama etkisini de gordum cunku altı aylık bebegım olmasına ragmen (cunku ılerledıkce gogusler yumusuyor) gogüslerimin doldugunu hıssediyorum meme reddi vardı cayı ıcelı bebegım de emiyor süt az ondan mı red vardı bılemıyorum. Bir de cok ılgılenıyorlar gercekten mutlaka gec de olsa cevap verılıyor inşallah artacagına inanıyorum.