Kızlar merhaba,
Hep anneliğe içgüdüsel yaklaşan biri ve bir eğitimci olarak uyku eğitiminin çocuga çaresizlikten uyumaya başlaması oldugunu düşünürüm. Artık ağlasa da kucagına alınmayacagını bilen bebek ihtiyacı oldugu halde uyumaktan baska çaresi kalmadıgını bilir. Öğrenilmiş çaresizlik yaşar adeta. Biraz empati yapsak aslında çözüm basit…
Bu durumu kanıtlayan bir içerikle karşılaştım ve sizinle de paylaşmak istedim.
sevgilerle