11,5 aylık bebeğim 3-4 gündür 38 lerde ateşi vardı alt ve üst yan kesici dişini çıkardı ama bugün ateşi düştü ishal başladı ağzına aldığı herşeyi öğürüp atıyor. Azı dişler bu aylarda gelir mi birde diş ishal yapar mı ne yapacağımı şaşırdım artık sürekli ağlamaya da başladı 😢