Kızlar selam. Oğlum 3 aylık. Ama uykuya pek meraklı değil. Zorla uyutuyorum. Uyuturkende çok mızırdanıyor. Maksimum 1 saat uyuyor. Geceleri güzeliz ama. 12de emziriyorum hemen uykuya geçiyor sabaha karşı 4-4 buçuk gibi rüya beslenmesine geçiyoruz. Sonra iki saatte bir uyanmaya başlıyor. Eğer 4te emzirdiysem 6da, 6dan sonra 8de. 8den sonrada uyumak istemiyor. Kavga dövüş uyuyoruz yani gündüzleri. Siz neler yapıyorsunuz? Bir düzen oturtabildiniz mi?