minelium Oğlum bugün 4 aylık oldu zaman ne hızlı geçip gitti anlayamadım gözlerimden hafif yaşlar pıt pıt damlıyor 😊 https://imgyukle.com/i/L62Wcp
Kk41 minelium Maşallah benim bebeğimde 2 Mart’ta 4 aylık olacak . Çok çabuk geçti sanki zaman tutamıyoruz büyüyorlar😍
turansmom minelium senin göz yaşın pıt, benimkiler çeşme. Atak ayı bitirdi beni çocukla ağlıyorum artık 😂 Maşallah miniğe, bizde 4 ay 4 günlüğüzz🌸🤍
minelium turansmom hadi yaa 😔 ne zamandan beri atakta bebeğin? Ben daha atak felan görmedim bakalım oda gelir daha 😊
turansmom minelium Sende atak haftasındasın bitiyor bile atağın hatta. 35 günlük atak haftanizin 14 günü kalmış, bizim 10 gün kaldığına göre siizin 14 oluyor😂
minelium turansmom ben daha bi huysuzluk felan görmedim yatması kalkması emmesi felan normal şimdilik 😄
turansmom minelium oh oh aman dillendirme. Kimisi sakin geçiyor insallah geçer gider bizde tek yaptığı biraz uyku gerilmesi birazda meme reddi ama atak bitimine yaklastikca Allaha sükür kendine geliyor😂
Mom042 minelium masallah kuzuya 4. Ayi guzrl anlatan tek anne olarak tarihe gececeksin insallah bzde 4. Aya girdigimize bukadar sakin oluruz 😂
ArasMom_34 Bizde 4 ay 16 gnlgz mama az yiyor uyusa çığlık çığlığa ve şuan bebek arabasında gezdiyorum uykusu çok resmen katılarak ağlıyor sustu bakalım etrafı izlerken uyur belki