Blackeagle inşallah canım doğumumu orda yaptım bende taburcu olmadan biz odadayken ikbal hanım gelip muayene etmişti kızımı bende ordan biliyorum ama sonrasında neşe hanımı öğrenince ona gittik hep kontrollere şimdi ise fiyat çok fazla geliyor o yüzden ikbal hanımı tercih ediyorum bugün gidicez bakalım birde tahlil yapılacak kızıma hiç yapılmadı 14 aylık 1 Yaşında gidemedik virüs vs diye şimdiden geç olmadan gidelim diyoruz korkuyorum ama ben nasıl alıncak acaba kanı inşallah hemencecik olup biter 😇