Nasıl geçer
Elifatabey parmakta şişlik mi var anlaşılmıyor açıklayıcı yazarsanız yardımcı olunsun
Şişlik var tırnak kesiminden dolayı heralde bide sürttürmüş soyulmuş gibi
Üstte kalsın canım