Aysses öncelikle geçmiş olsun göğüsler depo gibidir boşaldıkça dolar merak etmeyin sütünüz gitmedi bi yere duruyor sağlakla ve bebeğinizin çekip içmesi arasında çok fark var miktar farkı bile var 2 aylıkken meme reddi erken genelde 4. AYdan sonra başlıyor süt alerjisi olabilir yediklerinize dikkat edin doktora gidene kadar diyet yapın ve gözlemleyin emzirmedn vazgeçmeden çabalayın uykuya geçince emzirin geceleri emzirin bol bol ama diyeti mutlaka yapıp deneyin