Merhaba arkadaşlar
bi sorum olacaktı ben oğlumun herzaman bezini değiştirdiğimde arka ön ve bacaklarını musluk altında yıkıyodum
bu yıkama işlemi zararlı mıdır??
çünkü hep ıslak mendille temizlendiklerini görüyorum hiçkimse oyle hep yıkamıyor ve bu konuda tereddüt ettim