Gizemm1 biz de geçen hafta yaptırdık. 4. 5. Ay gibi bu şişer kızarır iltihaplanır belki ama sakın elinizi vurmayın sıkmayın eğer iltihap akarsa doktora getirin demişti hemşiremiz. Heyet normal o yüzden. Dokunmayın sıkmayın. O bizim omzumda da olan izden olacakmış.