Mcan ben doktorumdan cok memnunum bulundugum şehrin isim yapmış doktorlarından. Bizede aynisini yaptirdi. Bu onun kotu bir doktor olduğunu göstermiyor. Sonucta bebeğe zarar verecek boyutta tadım yaptırmiyoruz. Ben parmağımın ucu ile yalattiriyordum sadece birsey de olmadı. Simdi 7. Aydayiz ek gidaya yeni geçtik. Hersey kuralına uygun. Salca tuz seker baharat hic biri yok mesela. O kadar dan sorun olmaz korkmayın. Tabi alerjik bir durumunuz yoksa .