sultan_srgn Merhaba kizlar 8 aylık bebeğim var içeride oyncaklarla oynuyordu küçük kağıt parçası yutmuş diye sormuştum ama çıkarmadı ne yapmalıyım
Htckrkybkr sultan_srgn bişey olacağını sanmıyorum. Benim oğlum da bazen ilaç kutusuyla oynarken kenarları yırtılır gibi olmuş okuyor, yutmuş da olabilir. Ama bişey olmadı yani. Ağrısı ağlaması falan var mu
Saripapatyammm sultan_srgn Etrafinda bu tarz seyler olmamali. Doktorum kagit ve pecete gibi seylerin bagirsaga yapistigini sindirilmedigini soyledi. Kizimda cok yuttu malesef dikkat ediyorum surekli elinde agzinda bisey varmi diye.
GoGirl sultan_srgn bizimde olmustu bi kere sakiz kabini yırtmış yutmustu bir sey olmadi.damagini kontrol edin ama oraya yapismis mi.ama konu saglik olunca insan yorum yapmayada cekiniyor bir sey olur
Saripapatyammm sultan_srgn Evet canim Bagirsaga yapisir orda birikirmis. Ileridede ameliyatla mudahale gerektirirmis.