Günaydın. Kaç gündür moralim öyle bozuk ki. Bebeğim 4 aylık henüz. Biz korunamadık kaza ile bişe oldu çok özür dileyerek söylüyorum. Adetim 5 gün geçti. Test yaptım çıkmadı bişey ama çok korkuyorm. Sizce mümkün olur mu. Hamile olabilme ihtimalim var mı. Doğumdan sonra adet düzensiz olur mu