Margaritta Selam herkese, kızım şu an 8 ay 14 günlük ve sol mememde süt yok, sağdan veriyorum acaba yetiyor mudur ? Bazen aptamil 2 (devam sütü) de veriyorum.
bir_pasa_annesi Margaritta bendr tek memeyi veriyorum doğdu doğalı solu emdi sagı emmedi üstelik ben mama bile vermedim yetiyordu
Mhulya011 Margaritta ayy neden sol memeyi emmez bu bebekler doğdu sağ memeyi tuttu solu zor tuttı şiödi hala aynı sola gelince almıyor yaa oda haliyle küçük kaldı😂🤦♀️ tek sağdan emiyor
Ckounta Oğlum 13 aylık bende nerdeyse 3-4 aydır soldan veriyorum sadece. Tabi artık herşeyi de yiyebiliyor ama her zaman yetti demek ki kilo alıyo du gelişiyodu çünkü
Margaritta Ckounta benimde 6. Aydan sonra tek meme gitti. Tek değilmişim o zaman, yetmez, gelişmez diye korkuyorum ama şükür boyu, kilosu iyi
bir_pasa_annesi Margaritta 5 aya kadar tek meme verdim simdi 11 ay 2 günlük yine emiyor ama ek gıdada yiyor
Mucizem38 bir_pasa_annesi şuan 4 ay 1 haftalığız biz de sol göğüsten emiyoruz dua ediyprım inşallah sütüm kesilmez sağ göğsümün sütünü kabul etmiyor acaba göğüsler de orantısızlık olur mu belli bir süre sonra ☺️
Atomkarinca Bizde tek meme gidiyoruz bastan beri azdı az diye artik hiç almıyor son 1 aydır sağ meme emiyoruz işin tek kötü yani meme arası orantisizlik yazda geliyor tişörtlerden çok belli olucak yapicak bisi yok 7 ay 9 gunluguz ek gida alıyor çok nadir tamamen sütü bitiriyor memeden yetiyor çok şükür
bir_pasa_annesi Mucizem38 Allah bagıslasın benimki biri büyük portakal diğeri mandalina gibi duruyor dar kıyafet giymiyorum belli oluyor diye sütyen takıp diğerine corap koyuyorum 😂😂🙈merak etme o emdiği sürece süt kesilmez artar benimki öyle Bu senenin bebeleri inat bacım ne varsa emmedi sagı 😁
Mucizem38 bir_pasa_annesi evet ya inatlar midesini bulandırıyor acaba o göğsümğ sağsam iyice ondan sonra versem Bi ara öylr yaptıydım yara oldu vermedim 😔🤦♀️
Ebruyigit12 bir_pasa_annesi bide meme de bile homurdanıyor hala sinirleniyor bana çiziyor kolumu daha 2 aylık 😂
bir_pasa_annesi Mucizem38 eğer emmyorsw sag kaşıkla veya biberonla ver ben bir ara öyle yaptım baktım yetişemedim bıraktım sagmayı tek gögüs veridm benimki hiç yara olmadı ama fito krem var cok iyi bir kere sür birşeyin kalmıyor ondan sür
Mucizem38 bir_pasa_annesi canım ne kremler kullandım geçmiyor o göğsüm yarın inşallah yapacam ilk sağdıpım sütü atım rengi sarı oluyor midesi bulanıyor hemen kusuyor