https://hizliresim.com/dC21Vl
kizlar kolumda ayaklarımda bu şekilde kabarikliklar oluştu. Aile hekimine gittik alerji dedi iğne yaptılar ilaç ve krem verdiler ancak ben uyuz olmasından da şüpheleniyorum. Yarın icin cildiyeye randevu aldım. Böyle bir şey basına gelem var mi? Bebeğimde daha küçük.