Ssare20 merhaba öncelikle gogsunuzun ucu küçük oldugu icin alamiyor olabilir, sütünuz az geldiği ya da cok fazla geldiği (fışkırır gibi) icinde alamiyor olabilir. Ben her emzirme öncesi gigsumu sagmaya çalışıyorum, bebek daha rahat emiyor. Size önerim bir elektrikli makine ile kendi sutunuzu sagarak vermeniz. Mümkünse kaşıkla ya da siringa ile verin. Biberon ile verirseniz gogsunuzu reddedebilir.