Hayriyeerydnkntr
Selam hanımlar. 5 buçuk ay önce doğum yaptım. Sancıyla gittim çatı muayenesinde rahimde perde olduğu anlaşıldığı için sezaryenle doğum taptım. Duyduğum kadarıyla rahimde perde varsa spiral takılmıyormuş. Kazara yeni Bebek olması korkutuyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?