Eda-asel geçiyor allahın izni ile.zaten küçükmüş büyüklük çapı.muhtemelen 3 ayda bir ultrason istiycek.bizim 4 ,sonra 6 ,sonra 7 oldu.şuan 1 yaşında 20 gün önce gittik ultrsona kapanmış dedi doktor.nefroloji takipliydik.o belgeleri alıp nefrolojiye göstermedim daha randevu bulamıyorum çünkü.