Merhaba anneler 20 gün önce sezeryan doğum yaptım o günden beri idrar yollarımda ağrı ve yanma var sonda ağrısı geçti şükür ama idrar yaparken yanma geçmiyor. Sorum şu sezeryan sonrası idrar yolları için fitil kullanan yada doktoru tavsiye eden oldu mu ? Şark hizmetindeyiz doğru düzgün hastane yok hastane varsa doktor yok 😔