Ftm2020 Merhaba güzel anneler biz 3 aylık olduk ve doktorumuz bi aşıdan bahsetti rotarix diye bi aşı zehirli ishal gibi durumları önlemek için vuruluyormuş devlet karşılamıyormuş yaptıranınız varmı
Elfida-10 Ftm2020 evet ben yaptırdım bence imkanınız varsa mutlaka yaptırın 3. Ay yaptırılıyor geç kalmayın
tubist Ftm2020 evet yaptirdik biz iki doz olanini. rotarix ismi. 311 lira tek doz fiyati. 3. ve 5. aylarda yapiliyor. kacirmamaniz gerekiyor aylari
YavuzCagan Ftm2020 evet 1 hafta önce yaptırdım 2.dozunuda yaptırcam menenjit var devletin karsılamadıgı onuda yaptırıcam mutlaka herkeze tavsiye ederim aşı yaptırmayıp bebeğimi yogun bakımlara görmeyi istemem asla 🙅♀️ Yaptırmayıp sonu böyle olan çok bebek varmış çünkü oyuzden
Baldantatli Ftm2020 evet yaptırdık igne degil agizdan veriliyor iki doz halinde ay ay araylaydi galiba
Ftm2020 YavuzCagan yaptırmak istiyorum am bazı yerlerde okudum bebek aşı olunca kabız oluyormus bagırsak düzeni tamamen değişiyormuş sizde bi sorun oldu mu
YavuzCagan Ftm2020 yok hayır herhangi bir sorun olmadı kabızda değil prematüre benım oğlum mama kullanıyoruz mecburiyetden ama kabız olmadı huysuzluk vb seylerde
Ftm2020 Baldantatli peki bebekte huysuzluk gibi bişeyle karşılaştınız mı bazı yerlerde araştırdım çoğu kişi kabız oldu bebeğim diyorlar
Baldantatli Ftm2020 soyle bi durum var sut alerjisi olan bebeklere rota virüs asisini önermiyolar bunu dr a sorun. Memjit asisi ates huysuzkuk yapio 3 doz halinde ay aralari var ikisini ayni zamana getirmeyin rota ile menenjiti
HonKiPonKiDoNiNo Ftm2020 Evet Rotavirüs asisi 2 doz oluyor, bitirdik coktan.. Maddi durumu musait olan herkes yaptirmali, sonrasinda daha kotu sonuclar cikabikiyor..
Anaogul Ftm2020 evet canım yaptiirdik 3. Ve 5. Ayda olduk asimizi bence yapılması gereken asilardan bir tanesi Allah korusun kötü sonuçlar dogabiliyormus
ArasMom_34 Evet bazı durumlarda kabızda oluyor geneli ishal ama bizede kabızlık vurmuştu şimdi 2. Dozu olucaz yaptırabiliyorsanız düşünmeden yaptırın
Aselask34 Ftm2020 evet canım biz yaptırdık 3. Ayında ilk dozunu 5. Ayda ikinci dozunu yaptıracağız. Bunun yanında biz menenjitinde ilk dozunu yaptırdık