2 gün önce boyattım bende tamamını açtırdım bir sürü işlemden geçti saçlarım en son boyası yapıldı. Eve geldiğimde de bebeğimi emzirdim bi sıkıntı olmadı bebeğim 3 aylık. Tabi herkesin kendi tercihi ben bi sıkıntı yaşamadım ama siz boyatırsınız birşey olur Allah korusun doktorunuz ne derse onu yapmanızı öneririm