Hilalky Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık yanaklarında kızarma var. Egzama diye düşünüyorum Doktora götürsem mi bilemedim. Sizinde başınıza geldi mi
Ayaf Hilalky merhaba canim..evet benim bawima geldi.alerji durumu oldu diye kizariklik olmustu kizimda.bebekken..buyudu ancak yinede bazen yanaklar kizarir alerji oldugunu bilirim..yani doktora sor. En iyisini doktor soyler
Begum26 Hilalky benim oğlum bir yaşında yanakları kızarıyor bazen bir de dikkat ettim uykudan uyanınca kızarıyor neden bilmiyorum 😬