hulyadurmus Yavaş yavaş tadımlara geçmeye başladık ve su da vereceğim az miktarda fakat nasıl su vereceğimi bilmiyorum kaynatıp mi vermem lazım🤦
Blackforrest hulyadurmus ben hiç öyle vermedim normal içtiğimiz sudan suluğuna koyup vermiştim zaten direk alışmıştı. Kaşıkla da verebilirsiniz
seymaaras hulyadurmus Vallahi bende hazır suyu kaynatmadan biberonuna koyup vermiştim. O zaten istediği kadar içip bırakıyor. Oğlum 16 aylık şu anda elinden suyunu alamıyoruz . Bayılıyor su içmeye😇
asz hulyadurmus ben hazır su vermiştim.ufak çay bardağı ile.şuan 1 yaşında baya baya bardaktan artık dökmeden içiyor.
Zekimurendebizigorecekmi hulyadurmus İlk 1 yaş a kadar ben hazır suyu kaynatıp verdim canım . Önerilen de bu şekilde . Gerçi 13 aylığız hala öyle veriyorum . Sonuçta hazır su olsa da bekliyor diye içerinde üreten bakterileri öldürebiliyorsun kaynatarak
hulyadurmus Zekimurendebizigorecekmi Okuyorum okuyorum her sayfa farklı diyor kuzum valla buraya sorayım dedim bende 🙏
otose_san hulyadurmus 22 aylık oldu büyük kızım artık bardaktan içiyor. ek gıdaya başladıktan 1 ay sonra alıştırma bardağına geçti zaten
Zekimurendebizigorecekmi hulyadurmus Kaynatmakta fayda var bence canım .. kaynatın soğutun öyle içirin derim ben :) Sizin kararınızın tabi gerisi
1Nisa1merve hulyadurmus hazir suyu kaynatip sogutup kucuk cay bardakla azar azar veriyorm .bardaktan icmeyi ogrensin diye.yigenim alıştı biberona 3yas oldugunda bile biberonla isterdi .
pilavustutavuk Ay bende hazır su ile başladım ve hiç kaynatmadim. Çünkü hazır suları kaynatarak vermek içeriğindeki mineralleri ve ph dengesini bozarmis.