Buse_Ayten Merhaba arkadaşlar , dün rutin kontrolle gittik doktorumuz kontrol sırasında yapışma olduğunu bir merhem verdi onu kullanmamız gerektiğimi söyledi.. Başına gelen var mıdır ? Ne gibi önlemler aldınız lütfen Bilgi verir misiniz 🌸
Berikasuuu Buse_Ayten operasyon flan değil bebeğin bezini acıyor doktor orayı temizledikten sonra pıt diye açıyor ama işi bilen bi ütoloğa gidin derim kızımınkini prof açmıştı çok ağlamadı bile lütfen bekletmeyin
Nergisim09 Buse_Ayten aynı sorun bızde de var kasık amalıyatı olcaz carsamba gunu doktora soleyın orayı da acsın dedı yapısıklık varms bıraz cık
GunesliHayat Benim arkadaşımın kızında da aynı durum olmuştu,kısacık bir operasyonla hallolmuştu..çok basit bir işlem demişti.
Buse_Ayten GunesliHayat nasıl bir operasyon internetten araştırdım cerrahi operasyon yapılıyor deniliyor oda bebekte kötü bir izlenim bırakıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum 🙁
Buse_Ayten Maviskizimm doktor kontrol ederken yapışma olduğunu söyledi ben zaten hiç anlamadım çevremde de kimsemin çocuğunun başına gelmediği için ilk defa duymuştum.
Buse_Ayten Ozlem89 bizde dün başladık hipokort krem Günde iki kere kullanın dedi doktorumuz ama hiç bir etkisi yok şuanda , inş bir kaç günde faydası olur 🙁
Berikasuuu Benim bizzat başıma geldi kızımın vajinası yapışmış idrar yapamıyordu öncesinde çok yapışık değil diye östrojen kremi verdiler onu kullandık bi işe yaramadı dahada kapandı birde o krem hormon kremi uzun süreli kullanımda kıllanma yapıyor siz kremle flan uğraşmayın bir ürologa gidin 5 dakika bile sürmeden cımbız tarzı bişeyle açıyorlar gecikirseniz vücuda idrar enfeksiyonu flan yapıyor hastanede glanda yatabilir allah korusun
Buse_Ayten Berikasuuu doktorumuz 10 gün kullanın işe yaramazsa tekrar gelin dedi inş faydası olur evde ben iki gündür masaj yapıyorum ama hiç bir gelişim yok, masaj yaparkende çok bastırmıyorum korkuyorum canı acır mı diye.
17112020 Burda cok var o konu arastirin…genelde kremle beraber kulak çöpü vs gibi kicuk seyle ya da elle masajla hafif bastirarak açıyorlarmış
Buse_Ayten 17112020 elle masaj yapıyorum ama korkuyorum canını acıtırmıyım diye kulak çöpü denemedim korkuyorum canım ya 🙁
tiniminimom Bizde de olmuştu o kremle geçiyor hiç merak etmeyin. Bi de pişik kremi kullanırken vajina kısmına sürmeyin ☺️
Buse_Ayten Berikasuuu kullandığımız krem işe yaramazsa 10 gün sonra tekrar gideceğiz doktora inş faydası olur 😔 gitmek zorunda kalmayız korkuyorum canı acıyacak aklında kötü kalacak diye
Buse_Ayten Busragokceberra yok canım artık sürmem böyle birşey olacağını bilsem sürermiydim hiç kızıyorum kendime
Busragokceberra Buse_Ayten Valla ilk zamanlar bolca sürüyordum teyzem hemşire gördü kızdı yapışıklık olur birde onu actirmaya uğraşırsınız dedi ben de doktor niye söylemiyor gördü altını dedim özel hastane o yüzdendir dedi
Valiva Buse_Ayten bizim de var bir rahatsızlık vermiyor bu şekilde olunca da dr muz müdahaleyi uygun görmüyor sadece takip diyor ne merhem ne bişi kendiliğinden geçecek inş