Merhaba canimlar , bebegimi emziriyorum sadece anne sütü aliyor 2 aylık dışarda nasil yapıyorsunuz ? Alisverise bile gidemiyoruz uyuyoraa uyanip agliyor bas bas bagirarak susmuyor meme dışında . Tecrubesizim ilk cocugum ne yapacagmi sasiriyorum her zaman emzirmeye musait olmuyor ortam . Alisverisi birakip apar topar eve geliyoruz . Bir akla fikre ihtiyacim var . Ben hic gezemeyecek miyim hep evde mi kalacam . Hamileligimde sorunluydu her sey yasakti full yattim 20. Haftadadan itibaren suanda da cikamiyorum 😬😬 nasil bir yol cizmem lazim . Fikirlerinizi bekliyorum .