Merhaba anneler, oğlum suan 4 ay 2 günlük. Doğduğundan beri her gün nerdeyse peynir yumurta yoğurt bunlar tükettiğim şeyler. İlk olarak 2.5 aylıkken kakada minicik bi kırmızı leke gördük alerji mi axaba dedim ama bida sonra olmamıştı. 1ay sonra yine oldu yine minicik. Doktor kontrolüne gittiğimizde söyledim alerji var ya da yok demek için cok erken henüz takipte kalalım diyete gerek yok dedi popoda çatlaktan kaynaklı da olabiliyormuş. Bida yine kan olmamıştı taki düne kadar. Dün yine minik kan lekesi vardı. Artık canımı sıkmaya başladı bu durum alerji var da ben mi bilmiyorum diye. Başka bi şikayetimiz yok deri de kızarıklık yok sivilce gibi minik şeyler yok. Gürültülü kaka okuyorum hep kastedilen ne bilmiyorum ama doğduğundan beri oğlum hep böyle yapardı zaten yani bezi açıp aaa kaka yapmış dediğimiz olmadı hiç hep gaz çıkararak sesli yapar. Mukusta bariz dikkatimi çeken bi mukus olmadı heralde olsa aaa bu ne gibi bi tepki verirdim. Sadece kan olayı minicik işte. Yaşadığım il de alerji doktoru yok diye biliyorum. Dün forumda cok gezdim bi kaç yere de yorum yaparak sordum. Doğduğundan beri nerdeyse hep aynı şeyleri yiyorum ama kan sadece 3-4 kez oldu ayda bir kese tekabül ediyor yani. Tek baktığım İçin çocuğa çeşitli yemekler de yapamıyorum hep aynı şeyleri yiyorum yani sürekli bi şikayetimiz kan vs olmaz mıydı alerji olsa. Uzun oldu ama cok kafama taktım bilen yardımcı olursa sevinirim