Minianimaa annem de olmuştu tüp mide ameliyatı. 130 kg dı. Şuan 60. Hayat kalitesi değişti. Ama sonrası tamamen irade. Lütfen dayanın, yemeyin. O dönem herkese yapmıyorlardı. Annemi kurula sokup, bir kaç ay tahlil yapıp beklediler. Ameliyat sonrası çok spor yapmıştı bir de. Yüzüyordu, yürüyordu. Vücutta illa ki sarkmalar olduğu içşn de bacak, göbek ve kollarından estetik ameliyatla fazlalığı aldılar. Şimdi mükemmel rahat ve çook mutlu. İnşallah sizin de sorunsuz geçer, her şey güzel olur 🌸🌸