Selam kızlar bebeğim koltuktan düştü düştükten sonra sağ tarafına basamadı acile götürdük röntgende temiz cıktı şimdi ara ara topallıyor özellikle yenı uyandıgında yarım saat oturduktan sonra sol bacagından destek alıyor ağrı sızı yok kırık cıkık yok neden olabılır 🙄 kafayı yıcem aklıma kötü kötü seyler geliyor