Bebeğim 6.5 aylık ve 6 aylıkken ek gıdaya başladım . Önceden de hiç ağzına biberon almadı hep emzirdim neyse ek gıdaya geçersek alır dedim . Şimdi ek gıdaya geçtik kaşıkla yiyor ama biberonu asla almıyor. Herşeyi
kaşıkla veriyorum sütüm azaldı devam sütü alması lazım onu da kaşıkla içiyor hadi onu da geçtim en azından su içsin yaa onu da kaşıkla veriyorum yıldım yok mu bunun bir yolu sevgili anneler.. gece gündüz çok zorlanıyorum 😢😔