Çene bölgemde kimisi sert olmak üzere tüylenme var. Şimdiye kadar hep Ağdayla aldırdım daha doğrusu ikinci çocuktan sonra başlarım lazere diye erteledim hep. Şimdi kalıcı bir çözüm bulmak istiyorum ve lazere başlamayı düşünüyorum.yüz bölgesi için lazere gidip memnun kalan var mı? Bir de kaç seansta bitti, kalıcı oldu mu? Tecrübeleriniz?