Ayaz190220 Tecrübeli anneler oğlum 2 gün önce 1 yaş aşılarını oldu 3 tane ve aşıdan sonra geceleri çok ağlıyor napsak susmuyor başına gelen oldu mu
Duyguseli Biz 15 aylığız 12.ay aşımızı olduk oğlum aşı olsun yada olmasın her gece saat başı ağlayarak uyanıyo ben o yüzden aşıya bağlamadım açıkçası sanırım dişler diye düşünüyorum ama uykusuzluğum had safhada :/