Merhaba anneler,bugün 2 aylık olduk,oğlum birkaç gündür sağ göğsümü emmek istemiyor,zar zor verdiğimde de 30kere çıkıyor ben geri sokuyorum.az önce uykulu halde bile gözü kapalıyken yine ağzını açmak istemedi onu vereceğimi nasıl anladıysa artık🙄
Böyle bir durum yaşayan varmı,üzerine gidip sık sık vereyim mi yada bir iki gün vermesemde o memeyle zoru neyse unutsa mı😒🙄