Arkadaşlar ikizlerim var ve ellerini kundakta tutturmuyorlar kolik bebekler olduğu için teslim olmuş durumdayım yeterki ağlayıp sesleri kesilmesin diye kundak harici ellerini vucüdunda sabit tutmanın uyuyunca kendilerini sıçratıp uyatmamaları için bir yöntem bilen varmı lütfen paylaşırsanız sevinirim