minik1 arkadaşım diyetisyene gitmişti kilo almak için. Diyetisyenin önerilerini söylüyorum hatırladığım kadarıyla. Her gün karam gofretler varya onlardan yiyordu, susamlı çubuk kraker, bir pet su bardağı kuru yemiş. Sabah pekmezli süt içiyordu üzerine tost yiyordu. Kuru üzüm yiyordu bir avuç. Bir ayın sonunda 4kilo almıştı